C A M E R A G I R L


DAIRIES ABOUT LINKS STUFFS NEWER OLDER +FOLLOW

Sepang Gold Coast .
Assalamualaikum, okey semalam kan Eida kata nak edit blog tentang pantai kan ? ade ke pantai kat KL ? mesti korang keliru kan ? yang kita belaja geografi tuh memang di cakap tak de laut kat KL tapi kat Sepang ada pantai. Sepang kan dekat dengan Nilai, Negeri Sembilan. kalau korang tak percaya lagi kan ? korang seach title yang Eida buat sekarang dan korang tengok sendiri ye ?

okey, selepas kami bersalam-salaman kami konvoi ke pantai pulak. dari rumah pengantin nak ke pantai tak de lah jauh sangat tapi beberapa kilometre jugak lah. kami sampai kat situ ramai lah jugak orang. ada yang berkelah ade yang buat hari keluarga dan macammacam. cari parking yang teduh lah kan ? lepas dapat parking tuh terus serbu pantai. air dye surut tapi masa Eida ke pantai tuh makin lama makin naik air means air pasang. tapi memang surut air tuh dari darat nak ke air tuh jauh gile, nun jauh disana.

masa kat laut tuh nak buat istana pasir tapi makin lama air langgar istana tuh then, hancur. Eida nak tulis nama kat pasir tuh tapi pasir tuh tak lembut. macammacam lah kitaorang buat. nak tengok gambar ? jum, mempersembahkan slide show .





cube korang tengok abang Eida nak buat istana pasir kan ? tak jadi dah sebab air langgar istana pasir yang memang tak menjadi itu. yang gambar kat bawah nie budak pantang jumpe kamera . 

budak pantang jumpe kamera 







gambar Eida yang nampak cahaya dari belakang tuh adalah matahari lepas tuh angin tolak tudung habis tudung jadi sarabai kan ? angin dye kuat sangat. yang gambar yang kat bawah ini pulak gambar nak naik ke darat selepas puas bermain dengan air . okey sampai disini sahaja pertemuan kita ye ? jumpa di entry di Cyberjaya pada keesokan hari .




Assalamulaikum ,

Writter: Nur Aida Bt Kamarunzaman 

0 comment[s] | back to top