C A M E R A G I R L


DAIRIES ABOUT LINKS STUFFS NEWER OLDER +FOLLOW

Sudah Bersedia ?
Assalamualaikum dan salam sejahtera pembaca blog. jam lappy ni menunjukkan jam pukul 4.28 minit pagi *abaikan* okey, title harini mengenai result PMR lagi. Wahai rakan dan sahabat seperjuangan , sudahkah anda bersedia menempuhi pada hari Rabu, 19 disember 2012 bersamaan 5 Safar 1434 Hijrah ? " Ya Allah, engkau berilah pertunjukMu dan hidayahMu kepada hambamu untuk menenpuhi hari demi hari dengan penuh kesabaran. Semoga, kami tergolong dikalangan orang-orang yang beriman "


okey, harini Eida kureng sihat pening kepala, sakit perut, demam, selsema dan tak ada selera nak makan. apa kaitan result dengan kesihatan ? oh, semakin meningkat umur, semakin dekat dengan kematian. mungkin ada kaitan dengan ayat tersebut. tidak memahami ? *tidak mengapa*. menepuh hari demi hari yang sangat bosan ini lah, keja yang diluangkan. 24 jam layan Maher Zain dekat youtube .


oh, berdebar, takut, nervous nak tunggu hari rabu ni. inilah kami yang akan menempuh hari demi hari untuk berbulan madu dengan kejayaan.  Eida kau jangan macam ni, kau kena yakin pada diri kau boleh dapat apa yang kau impikan selama akan tercabar. buangkan segala perasaan dalam hati, yakin pada diri sendiri yang kita boleh lakukan juga. bila difikirkan juga, macam mane ye dengan result ? okey or K.O ? jangan dilayan sangat perasaan ni, nanti padah.

"Sesungguhnya Kami akan beri percubaan kepada kamu, sehingga Kami buktikan orang yang bersungguh-sungguh di antara kamu, dan orang-orang yang sabar, dan (hingga)Kami nyatakan hal-hal kamu" (Muhammad: 13) . 

buat kawan-kawan sekolah, maafkan saya kerana tidak dapat menghadirkan diri pada majlis pengambilan keputusan PMR kerana saya ada hal keluarga di kampung. semoga, apa yang kita harapkan selama ini tercapai jua, Amin.okey, kawan sampai disini sahaja Eida berceloteh. harap kita dapat keputusan yang kita impikan selama ini, Assalamualaikum 


0 comment[s] | back to top