C A M E R A G I R L


DAIRIES ABOUT LINKS STUFFS NEWER OLDER +FOLLOW

Kawan, mungkin ?
Assalamualaikum kawan-kawan sekalian, sehat ? macam mane sekolah ? mesti best, sebab tak belajar tapi ada exam. kena study lah jugak walaupun Penilaian 1 kan ? *kononnya* . ada orang jelous sebab saya tak ada paper semalam, semalam paper untuk orang yang amik pure science sahaja. sorry, saya tak amik pure science nanti 1 family bakal jadi doktor. datang sekolah sebab nak cancel kan nama dari terlist untuk camping sekolah. *pliss cikgu, tahun ni aje*. okey, semalam jugak ada berita tergempar nak dengar ? mata sebelah kiri saya bengkak :/. mungkin dari tragedi di dalam kelas tadi ? *astaghfirullahalazim* doakan saya semoga cepat sembuh ya, amin .

okey, harini saya pegi kenduri dekat dewan dan saya pegi mengenakan baju kurung, tudung bawal and kasut  tinggi 3 cm. simple kan ? ye, memang sangat simple mimple dan tidak mengambil masa yang lama untuk bersiap. gambar ni tersilap shoot sebenanya *tak setting zooming* tapi comel jugak macam anda kan ? *k perasaan*

sebenarnya nak editing blog sebab nak wish orang paling akhir birthday dia tapi semalam orang wish jugak dekat wall dia tapi kalau orang nak wish lagi sekali boleh ? " happy birthday *bunga api*. semoga di panjangkan umur dan murah rezeki. gud luck untuk minggu depan punya payyyperr and tahun ni tak boleh main dah, kan nak SPM. nak hadiah ? insyaallah, kalau ada hadiah orang suruh abang over hantar dekat rumah dia eh ? kalau tak ada orang mintak maaf sangat tak dapat bagi dia prize :/ . semalam dia buat surprise dekat orang kan ? untung lah sapa first wish dia semalam kan ? 

okey, harini orang pulak buat suprise dekat dia. nah, tengok gambar dekat atas mata bulat, hidung mancung. k comel kan ? *perasaan*. hope dia suka dengan gambar ni. jumpa lagi, Assalamualaikum .

0 comment[s] | back to top