C A M E R A G I R L


DAIRIES ABOUT LINKS STUFFS NEWER OLDER +FOLLOW

Gelombang Kuning Biru
Assalamualaikum guys, hope sehat lah semuanya eh ? maklumlah Eida demam, batuk and selsema sejak jumaat lepas. doakan Eida cepat sembuh ya, Amin. mungkin sebab pahang lawan johor tempoh hari. okey, hari ini Eida nak share pengalaman pegi stadium Bukit Jalil. bertolak dari lipis ke KL dalam anggaran 5 petang sampai di LRT Sentul Timur. 

muka stress paklong bawak slow, wkwkwkwk

LRT Sentul Timur .

turun dari LRT Bukit Jalil menuju ke stadium .

candid

okey, gambar dekat bawah ni semua tunggu nak masuk stadium. kalau masuk awal bosan so, pegilah melantak dengan lepak sekejap. gambar dekat bawah ni bersama kakak yang gila. dia suruh tangkap gambar dia tapi gambar kome yang ada di screen *camera depan* then dia pegi snap, haish .
bersama kakak yang gilagila gitu .
luar stadium, tudung ditiup angin *fuhh*

pintu masuk penyokong pasukan pahang, ponyokong johor DILARANG MASUK! *pintu kuning*
budak comel, perasan kan ? 

bosanbosanbosan, hoi .


okey, gambar yang bawah sekali ni sebelum permainan dalam pukul 7 malam, penyokong pahang tak memenuhi lagi stadium tapi penyokong johor dah memenuhi tempat duduk. Elephant Army *Ultras Pahang* memulakan dahulu nyanyian mereka berbanding penyokong johor. penyokong pahang memenuhi ruang tempat duduk sekitar jam 8 malam. pada pukul 8 malam juga semua pemain warming up dan berbalas nyanyian. 



tepat jam 8.50 semua pemain dan pengadil masuk ke padang dan menyanyikan lagu Negaraku. lingkungan 8.55 permainan sudah bermula, berdebar sangat. lastlast, minit yang ke 2 pahang goal *pusingkan mafla* sape tak gembira bila pasukan kita goal ? orang yang tak ada perasaan aje yang tak heppy, sentap ? and pemain rehat 10 minit penyokong pahang buat ombak *kau hade?*.

dan paling sedih nye pahang tewas jugak dengan agereget 2-2, habis yang goal johor dekat larkin tu ? tu tak masuk lagi sebab tu pahang tewas, paham ? time keluar stadium berlari ke LRT Sri Petaling pulak, dalam tengah berlari jatuh tersampuk paku. perghh, sakit woo sampai jalan pun terhencut-hencut tapi yang penting slamber. wkwkwkwk, hope tahun depan pahang lepas ke final dan kita tengok pulak kelayakkan piala asia nanti kay ? sampai disini sahaja, Assalamualaikum .


0 comment[s] | back to top