C A M E R A G I R L


DAIRIES ABOUT LINKS STUFFS NEWER OLDER +FOLLOW

Saya Kawan Dia .
Assalamulaikum, hamba-hamba Allah yang sedang berpuasa. Alhamdulillah, sudah 13 hari kita berpuasa. terima kasih ya-Allah, kerana memberi peluang bernafas dibumimu ini. okey, harini Eida nak story pasal dekat sekolah tadi. bapak lah kalutnya, dengan kerusi dekat pavilion tak susun lagi, mc tak ada skrip, tak tahu cikgu mane yang berucap and PA system tak pasang lagi. Insya-Allah, saya bakal menjadi Ketua Pengawas Sekolah tahun depan. doakan saya dapat jawatan itu ya ? Amin ya rabalalamin.

assembly agak kalut sebab geng PA system bunyi loceng baru turun, kan dah kena marah. bukan, saya saje nak marah, tapi saya terpaksa sebab loceng sudah berbunyi. Alhamdulillah, akhirnya assembly berjalan dengan lancar. lepas essembly, ada sportcheck sekejap then, masuk kelas belajar bm. malas nak masuk kelas, nanti kalau tak siap kerja kena cubit *cubitan manja*. habis sahaja masa bahasa melayu, subjek perdagangan pulak. part ni paling best sekali *fuhh* .

40 minit cikgu mengajar *rehat 5 minit* tengah gosip and bace surat khabar dengan tirah tiba-tiba dikya panggil.

Dikya: *berbisik*
Saya: ha? tak paham .
Dikya: ko couple dengan Azi** eh ?
Saya: eh tak ade lah, mane ade.
Dikya: tak ade lah aweks dia chatting dengan aku semalam, dia cakap aweks baru Azi** tu Nur Aida *saya?* aku cakap lah Aida tu satu kelas dengan aku tapi aku tak rapat sangat dengan dia.
Saya: eh tak ade lah, merepek aje .
Dikya: tak ade lah, ko jangan cakap dekat Azi** pulak. maknanya korang ni kawan aje lah ?
Saya: ha'ah, kawan aje. tak tahu lah kalau dia anggap lain kan ?
Tirah: ada udang sebalik batu jugak aida ni .
Saya: single but not available, okey .

serious, terkejut gila bila kawan cakap macam tu. eh ? Azi** tu ade aweks ke ? saya tak tahu pun. kalau saya tahu dia ada teman istimewa, sumpah saya tak nak jadi orang ketiga. jujur dari hati, biar lah dia bahagia dengan orang yang dia sayang. saya tak nak ganggu hubungan walaupun saya dengan dia hanya kawan. Azi** kalau awak ada orang yang istimewa, please bagitahu saya. saya tak nak sebab saya hubungan awak retak or putus. saya tahu bertapa peritnya nak lepaskan orang yang kita dah lama sayang. Saya doakan hubungan awak kekal dengan si dia sampai bila-bila. okey,sampai disini aje lah menaip. jumpa lagi, Assalamualaikum . 

0 comment[s] | back to top