C A M E R A G I R L


DAIRIES ABOUT LINKS STUFFS NEWER OLDER +FOLLOW

4 Tahun Lalu ...
Assalamualaikum, kepada pembaca blog sekalian. harap-harap sehat semuanya. 4 tahun lalu ? means ? title ini sedikit mengibau kembali zaman sekolah rendah. seriously rindu gila nak main tiang, nak makan aiskrim, nak lepak dekat tembok, nak jaga pss waktu petang, nak jaga kedai buku tapi semuanya sudah menjadi kenangan terindah masa sekolah dulu. sekarang Eida dah F4 dan tahun depan akan menduduki SPM .

Jumaat lepas nak pegi karnival dekat padang MDL tu, last-2 tarian perang batal dan persembahan askar tunda pukul 5.30 petang. so, pegi lah pukul 4.30 dah sampai tengok pameran buku then tunggu aisyah. bagi mesej, tak pegi katanya . then, saya jumpe 'abang' junior saya, bak kata Eira "skandel". ever and ever, saya dengan dia just kawan. turun padang ramai gila orang, jumpe budak sekolah, jumpe budak cliiford and paling penting jumpe classmate masa sekolah rendah tapi borak sekejap aje *pasrah*

jalan lagi, jumpe junior, dia mintak camera nikon saya dan Eira merungut nak beli air dahaga katanya. *stresss*. then, lepak dengan junior bawah khemah .

on the way lepak dengan junior *Syafikah, Eida and Eira*

first time, lepak dengan junior dekat bandar *fakta* maaf anggapan anda salah, saya adalah menghuni rumah yang paling setia. paham ? lepas tu akak hot 4 science lalu *wkwkwkwk* lepas round padang, pegi cafe nak makan chicken chopp *mengidam*m gelagat junior di bawah ,

mereka *Mira and Eipah*

ingatkan ramai orang dekat cafe rupanya lenggang, cari port lepak dengan bawak nikon. semua pandang.
*order makanan di kuanter*
Eida: Chicken chop ade ?
Pekerja: Ada
Eida: nak dua chicken chop sos black paper . nak air ape Eira ? milo ? soya ? ke air kosong aje ? g lah amik air dalam peti tu yang kecik .
Pekerja: ini je ?
Eida: berapa semua sekali ?
Pekerja: dua puluh satu ringgit malaysia sahaja .

saya dan Eira di cafe .

tiada motif untuk gambar ini .

chicken chop black paper, jemput makan .

lepas pekerja cafe hantar chicken chop ke meja kami. then, Eira kata dekat luar tu classmate dia dan saya kata yang lagi sorang tu classmate saya masa tahun 6 . dah 4 tahun saya tak jumpe dia, dan tahun ini dengan izin Allah saya bertemu dengan classmate lama saya. then, ajak mereka duduk meja and borak sekali. Alhamdulillah, Eyaa a.k.a dayah masih kenal lagi muka saya yang tak comel ini.

Eida and Eyaa 


Eira and Miera .

jam blackberry menunjukkan pukul 6.30 call abah suruh amik dekat depan cafe, bila nak keluar cafe tu terserempak dengan classmate sekarang, senior and his boyfie. sebelum balik amik gambar classmate sekarang and restu senior, hahaha. dekat luar pulak saya jumpa classmate lama iaitu Liyana .


i) Aty and Lynn *classmate sekarang*
ii) Liyana a.k.a Yana *classmate lama*

miss miss miss and miss you classmate, kalau ada jodoh kita jumpa lagi. Amin. sampai disini sahaja pembaca blog yang dihormati, Assalamualaikum .

0 comment[s] | back to top