C A M E R A G I R L


DAIRIES ABOUT LINKS STUFFS NEWER OLDER +FOLLOW

Sambutan Hari Guru
Assalamualaikum dan salam sejahtera semua, di kesempatan cuti hanya 4 hari ni ingat Eida mengedit blog tapi entry kali ini entry #terobek tentang Hari Guru yang lalu. malas ni cerita pasal dekat sekolah, biasalah calon SPM kan ? tahun ni, kami buat kelainan sedikit dari tahun lepas lagipun tahun ni pengetua baru so, sambutan dia pun lain sikit. Antara sukanekanya ialah musical chair, pasing belon dan hasilkan satu kreativiti menggunakan bahan terbuang. tema pemakaian tahun ni ialah baju sekolah semasa guru di sekolah menengah.

Pagipagi datang, comel aje tengok cikgucikgu pakai baju sekolah ade yang ayu, rock, gengster. macam biasa perhimpunan mesti kena dengar perutusan dari Kementerian Pelajaran, ucapan Pengetua, GPK 1 dan acara yang dinantikan wuhuuuuu. sukanekaaaaaaaa .


cikgu Fitri dan cikgu Azuha

ucapan berpatah kata dari tuan pengetua

guruguru SMK Setia Wangsa
Kamal dan Teacher Zairish

selfie guru


Sir Shan, Teacher Zairish dan Mr. Yeoh

Kamal, Shafiq bersama GPK 1

Guruguru di Hari Guru

form 5 team for sukaneka

Thiva, Kohula bersama Cikgu Rozila

Junior with Teacher Zairish



Sukaneka 1 - pasing belon


Kumpulan 3
Kumpulan 1

Teacher Zairish dan Cikgu Salam

Husna, Cikgu Hasmaini dan Azizi

Dikya dan Fahmi

get readyyyyyy

set goooooo

okey, dah bunyi wisel semua berhenti untuk kiraan markah, semua guru dan pelajar yang menyertai hendaklah ke stesen seterusnya. lepas bagi aje arahan kan banyak lagi belon yang tinggal, cikgu faizal dia amik then dia balik dekat orang semua lari lintang pukang termasuk pelajar. part ni lah tak tahan gelak tengok cikgucikgu lari, comel je. hihihihi



Sukaneka 2 - hasilkan kreativiti menggunakan bahan buangan



Puan Lim

Cikgu Maizatul dan Cikgu Hanim

diberi masa selama 30 minit untuk menghasilkan kreativiti ahli kumpulan .

Kumpulan 1 dan 3

Kumpulan 2, 4 dan 5



Sukaneka 3 - Musical Chair



Okey, part ni pulak dah penat cikgucikgu mengeluarkan idea duduk 5 minit untuk rehat. permainan macam biase kita main duludulu. kita akan pusing di keliling kerusi jika alunan muzik dimainkan. jika alunan muzik tu berhenti kita kena duduk. setiap alunan muzik diberhentikan kerusi akan di tarik dan sesiapa tak ade kerusi makna nye dia kalah . suka sangat tengok part ni tapi tak record video aje . last sekali dimenangi oleh cikgu Hanim .

take 5 !

Cikgu Hanani, Hanim, Maizatul, Zairish



Sukaneka Tamat



semua pelajar dan guru boleh rehat dan aktiviti seterusnya bermula pada 10.40 pagi di dewan besar. "posing" begins
Posingggg

selfie guru

pada jam 10.45 semua guru diarak masuk ke dalam dewan dengan taburan belon warnawarni. bila cikgu masuk aje, belon pun pecah macam mercun pun ade *pompompom*. Apabila guru diarak masuk pelajar F3 mulakan nyanyian koir mereka. seterusnya persembahan guru dan pelajar tingkatan 5 .
Guru masuk ke dalam dewan

Persembahan guru *sajak*

Amir dan Epit

Disebalik tabir

form 5 team for lakonan

form 3 team for koir

disebalik tirai *dupdapdupdap*

the acting begins

Kamal dan Nadirah

hope korang suka dengan entry ni, insyaallah Eida akan update lagi satu entry mengenai hari guru juga tapi hanya video persembahan guru, koir dan persembahan pelajar tingkatan 5. serba kekurangan sambutan hari guru sekolah kami ni. jumpa di entry seterusnya ...

0 comment[s] | back to top